ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙΡΑΣ:Πέρασα τρεις μέρες σε ένα συνέδριο διαφορετικό από τα άλλα που έχω συμμετέχει, ένα συνέδριο κινήματος που μαζί με νέους και παλιούς συναγωνιστές, ακτιβιστές, καλλιτέχνες και επιστήμονες από όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο (ΓΑΛΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΚΑΤΑΛΟΝΙΑ,ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ,ΙΣΗΜΕΡΙΝΟΣ, ΑΓΓΛΙΑ, ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ)


31-10-2017










Πέρασα τρεις μέρες σε ένα συνέδριο διαφορετικό από τα άλλα που έχω συμμετέχει, ένα συνέδριο κινήματος που μαζί με νέους και παλιούς συναγωνιστές, ακτιβιστές, καλλιτέχνες και επιστήμονες από όλη την Ελλάδα και όλο τον κόσμο (ΓΑΛΛΙΑ, ΙΣΠΑΝΙΑ, ΚΑΤΑΛΟΝΙΑ,ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ,ΙΣΗΜΕΡΙΝΟΣ, ΑΓΓΛΙΑ, ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ)πήραμε την Ευθύνη για την Ζωή μας, για την Πατρίδα μας απέναντι στο Καθεστώς που μας υποδουλώνει!











Ν αγαπάς την Ευθύνη !
Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης.
Αν δε σωθεί εγώ φταίω ✌
Ν. Καζαντζάκης


Πηγή:Γιάννης Κάϊρας

Σχόλια